livetspussel

Direktlänk till inlägg 10 februari 2015

HELGEN SOM VAR

Av Sara - 10 februari 2015 08:43

Det blåste lite lätt uppe i Varras.

Det blåste så att strömmen gick.

Det är inte optimalt för strömslukande tonåringar och mörkrädda småkorkar.

Men det gick.

Mellan strömavbrotten på lördagen hann vi laga mat och se på lite Melodifestival.

...itīs gonna stiiiink, stink so bad...Hur tänkte Erik Saade nu?

Solen kikade fram mellan stormbyarna och vi hann skotta alla taken.

Förutom bastun. Och garaget.

Det får Don Varras fixa själv.


Natten mot lördag kom febern smygande över tröskeln.

MiniLiten började koka på förnatten.

Perfekt!

På morgonen upptäckte jag några små röda prickar.

Vattkoppor in da house!

Vabruari.

Pappan tar de första dagarna på vabveckan.

Jag får ta torsdag-fredag.

Jag har åtta miljarder APL-besök att hinna med, men det ska nog ordna sig.


Min Faster Mona är jävlat bäst!

Så att ni vet.

Nrä man inte kan och har tid att baka själv, får man levererat till dörren.

Win!

Jag ska bjuda min hattMona på middag.

Vad kan man annars ge, som tack?

Middag är väl bra?

Ällä?


Vi säger så så länge.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Skapa flashcards