livetspussel

Direktlänk till inlägg 28 april 2015

DET BLIR VAD JAG GÖR DET TILL

Av Sara - 28 april 2015 10:18

Det är stiltje.

På jobbet.

Det ekar tomt i klassrummen.

Mina elever är ute på praktik.

Jag skulle vilja säga att jag har massvis med jobb.

Men det har jag inte.

Det är två veckor kvar av kursen.

På den tiden hinner man inte särskilt mycket.

Rent teoretiskt är vi klara skulle man kunna säga.

Vi har gått igenom allt centralt.

När eleverna kommer tillbaka ska de får jobba färdigt med de uppgifter de har kvar att göra, redovisa.

Två av lektionerna blir praktisk.

Boxning och Crossfit.

Jag undrar hur många som kommer att delta. Jag förväntar mig att alla skall vara med och göra sitt bästa. Men det får vi se.


JAG är understimulerad.

Stressad. Otålig. Rastlös.



   

Tacka gudarna för löpbandet.

Har börjat om att rida.

Det är bra.

Det är kul.

Det är stimulerande.

Sist red jag ett svenskt halvblod som heter Phoenix (Pinnen).

Träningsvärken satt kvar i tre-fyra dagar.

BRA träning där!


Om vädret tillåter åker vi upp till stugan i helgen.

Jag behöver det.

Komma bort.


Idag flexar jag för att cykla bort till stallet och städa klubbrummet.

Sen cyklar jag hem.


Vi säger så så länge.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards