livetspussel

Direktlänk till inlägg 17 september 2012

DET HÄNGER REGN I LUFTEN IDAG

Av Sara - 17 september 2012 09:24

Höst.


                                                        


Det känns som att hösten är här nu. Jag älskar hösten. Det finns ju inget måjsigare än att ta en lång promenad när hösten anlänt.


Men det går ju inte nu inte. Nej, för då riskerar bebis att titta ut. Idag är vi i v. 26+2. En kort promenad får jag ta, det sa barnmorskan på förlossningen tidigare i veckan. Jag fick åka in på grund av värkar var femte minut. Fick bricanylsprutor i baken, som stoppade upp hela förloppet och det känns bra.

Jag skall alltså bara ta det piano här hemma.

Plugga, det kan jag ju göra. Vi börjar med en ny kurs den här veckan...Cancerrehabilitering...smaka på den!

Eller så kan jag ju lägga mig och läsa en bok, eller titta på en film...stryka tvätt kan jag också göra. Nu när jag tänker efter har jag ju massor som jag kan hitta på.

En tid att passa har jag idag. Klockan tre i eftermiddag är det utvecklingssamtal för Mellan.
Efter det åker jag och hämtar Liten på dagis.

Mina äldsta barn, som jag i bloggen kallar för Stora och Mellan, bor två veckor på raken hos sin far och två veckor hos oss. Just nu är det pappaveckor, det är tråkigt...man längtar så mycket. Men tiden går ju fort när man har roligt...

Kanske nätshoppa? Det är alltid lika kul...

En sån här vill jag ha i vagnen. När det blir kallt i Januari...

 

 

 

 Dessvärre verkar den vara slutsåld överallt för tillfället, men den kommer in under nästa vecka och då kan man beställa den här

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards