livetspussel

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

FREDAGSFEELING

Av Sara - 8 februari 2013 11:48

Då var det fredag igen.


MiniLiten har varit på inspektion.


Hon väger nu stadiga 5300 g och är 58 cm lång.

Hon visade upp sig från sin allra bästa sida. Skrattade vid rätt tillfälle, gjorde några snygga push-ups på skötbordet, ja, man kan säga att Bvc-tanten var upp över öronen exalterad över hur perfekt vår lilla MiniLiten är.

Jag vet, som min syster säger så sant, I make pretty babies!

Perfect babies!


Men nu är det färdigtillverkat babies för all framtid för mig, jag har fått en remiss till kvinnokliniken på SÖS.

Nu skall här klippas ledningar!

Check!

Jag har fyra heelt fantastiska barn, det räcker.


Har köpt en ny jacka!


                                       

Finns att klicka hem här!


Jag köpte den dock från Campadre där den endast kostade 799 spänn.


Kan rekommendera att gå med i Campadre, ifall man vill få ta del av riktigt schyssta deals.


Arrak, den odågan, har kissat i soffan...igen.

För femte gången.

Nu sover han ute i sin lilla koja i hallen.

Jättetrist.

Vet inte varför han gör så, men har på känn att det är någon slags protest.

Så, han är bannad från vardagsrummet på obestämd tid.

Mupp!

Han är ju i och för sig bara en bebis.


Dagis är stängt idag.

Liten sitter i soffan och tittar på en av världens i särklass, alla kategorier, bästa film.

Wall-E

Den som inte sett den borde skämmas.

Se den!


P skall åka på tur på eftermiddagen.

Han å muppen åker hem till RidgeRules-folket på besök. Arrak behöver sättas på plats av mamma Nike, farbror Navy och busa med syrrorna Hera och Esther

Glass och Ballonger!


Vi tre som blev kvar får hitta på något annat, som att dammsuga och laga mat, ni vet, vardagstrixet.

Inte så mycket glass och ballonger...


Vi säger så så länge


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards