livetspussel

Direktlänk till inlägg 16 april 2013

LERA Å GEGGA

Av Sara - 16 april 2013 20:54

Idag var det dags för MammaBootCamp igen.


Det skulle enligt väderprognosen vara solsken och 14 grader varmt.

Bullshit!


Det var max 6 grader och det småduggade under morgonen.


Men jag å alla andra superpeppade mammor, kämpade på i lera å motvind.


Det var sinnessjukt tungt.

Utfall, burpees och plankan varvades med armhävningar och jumping jacks.

Herre min jesus, jag kommer att ha träningsvärk med stort T imorgon.

Skönt!


                     

(Bilden lånad från levlive)


Vårt varmvatten skulle vara avstängt mellan 11-14 idag.

Lerig, efter-tränings-frusen kom jag hem och hade stålsatt mig inför en kall dusch.

Men jag hade tur.

Varmvattnet var inte avstängt ännu.

Hann just såpass skölja av mig innan det kalla vattnet började komma.

Win!


Sen fick jag slänga i mig lunch, mata MiniLiten och Arrak, och sedan slänga mig i bilen för att möta upp Carolina och Annica i Sköndal.

De lånar Arrak för ett projekt som Carolina har i sin utbildning på Hundens Hus.

Han sköter sig förstås nästintill perfekt.

Lugna händer är inte en favorit.

Sitta still är sååå boring.

Men han lär sig väl..nån gång...kan man hoppas.

Imorgon skall Liten till logopeden igen.

Det är tur att han tycker att det är roligt att gå dit, men jag vet att logopeden är orolig för honom.

Det börjar jag också att bli.


Sen skall jag åka till Mvc och ta cellprov.

Det är dags att kolla upp den här gamla kajaken.


Men nu är det hockey på teven.

Hejja Skellefteå!

Hejja för fan!


                          


Vi säger så så länge.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards