livetspussel

Direktlänk till inlägg 23 april 2013

MEN KOM IGEN

Av Sara - 23 april 2013 18:22

Regn.


Varje dag.

Bu!


Jag ger mig inte för den delen.


På med träningsutrustningen och iväg.

Idag, Mamma BootCamp.

Även om man ger järnet, så är det inte alltid som det känns bra.

Idag var en sådan dag.

Jag gav allt, men något gjorde ändå att det inte kändes så himlade bra...

Nu vet jag vad det är.

Mina jävla löpardojjor.

De är inte gjorda för lera, modd och regn.

Jag blir sjöblöt om fötterna.

Om jag löptränar, är det inga som helst problem att bli blöt om fötterna.

Men att köra kondition blandat med styrka, då man stannar av lite och det klafsar i dojjan, gör att man mest bara blir kall och förbannad. Opeppad helt enkelt.


Så nu var det dags.

Nya skor.

Hurräj!


                 

Finns att klicka hem här!


Nu vore det väl ändå satan om jag inte ska kunna sluta reta mig på sjöblöta skor och iskalla tår.


Grattis i förskott till mig!

Hämtar dem i butiken på lördag.


Har varit på samarbetssamtal med min före detta.

Alltid lika intressant.

Vad i hela grönhetaste helvetet kan jag ha sett som goda kvaliteter hos denna man?

Jag bara undrar.

Jag kan summera hela samtalet till att han är helt ute och cyklar. Han har ingen som helst aning om vad vi pratar om.

Det är helt solklart.

Jag blir så trött.


Så trött.


Vi säger så så länge.

 
 
Ingen bild

ÅsaPåsa

23 april 2013 22:08

Skulle nog hellre rekomendera sånna höga skor med skaft .. va heter dom nu .. Tretorn? gummi brukr dom va gjorda i. DOM lär hålla dig torr iaf! ;)

Sara

26 april 2013 15:19

Jag har ett par billighetsstövlar, men dom är ju lite svåra att träna i tycker jag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards