livetspussel

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

HUR TRÖTT KAN MAN BLI?

Av Sara - 19 augusti 2013 14:45

fo real?


Det här är så fantastiskt störande.

Att vara så trött.

Hela tiden!


Att sova? Om det hjälper?

Pff.

Sällan Stellan.

Det hjälper inte ett dugg.

Jag är lika trött när jag vaknar som när jag somnar.

Det är ett under.

Kaffedrickandet har tagit löjeväckande proportioner.

Det enda som det har medfört är ont i magen.


Jag måste komma på något annat.


Imorgon ska jag gå på samarbetssamtal nr 3 i ordningen med Stora och Mellans käre far.

Det ser jag framemot.

I got some real shit to talk about.

Skenhelige satan.

Tänker man sunt, när man låter sin tioåriga dotter springa fullt malmskillnadsgatan-sminkad på stan, köper RedBull och andra energidrycker till sin tolvåring samt Nutrilette-bars till tioåringen? Hur tänker man då?

Att låta sin dotter, som redan har a shit load of jobbigheter och dåligt självförtoende, ha en youtube-kanal där hon kan lägga upp hauls och get-ready-with-me videos som skulle bli ett alltför lätt target att skicka sågande kommentarer till.

Hon skulle ha väldigt svårt att tackla hårda ord och taskiga kommentarer.

Som tioåring kan det vara svårt att tackla sån skit.


Jag kan säga att jag har stängt ned hennes youtube-kanal och förklarat för henne varför. Hon förstod.

Istället har jag hjälpt henne att starta upp en blogg, där man kan läsa om hennes ditt å datt.

Läs här!

Lilla lillfis.

Jag kommer att läsa med jämna mellanrum och hålla koll på vad hon postar och lägger upp för nåt.


Vi säger så så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards