livetspussel

Direktlänk till inlägg 6 mars 2014

MAGSJUKA, FÖRSKOLETJAFS, TRÖTTHET och SOCKER

Av Sara - 6 mars 2014 10:47

En helt vanlig vardag.


Liten vaknade inatt med en kaskadspya i vår säng.

Man skulle kunna säga att jag vaknade på stört jag med.

Igårkväll, när vi skulle somna, jag gick och lade mig halv nio igårkväll, så sa han att han hade ont i magen och kände sig sjuk.

Asch.

Du är inte sjuk, sa jag.

Ehm.

Sånt får man äta upp.

Vad ska man göra.

Andra vabben den här veckan.

Kul.

Ringde och pratade lite med chifen.

Hon är som tur var, rätt så förstående.


MiniLiten är på förskolan.

Det känns lite mysko att lämna henne där, när jag är hemma och vabbar. Men det är för att hon skall få in en kontinuitet.

Det kommer ju tyvärr att bli hennes vardag.

Förskolan.

Vilken förskola förteller icke storyn.

Vi skulle förhoppningsvis få veta innan veckoslutet.

Alltså imorgon.

Jag håller tummen.

Det vore skönt.


Jag är inne i ett jävla sockerberoende just nu.

När jag är hemma, har jag lagt till med socker olater.

Godis. Godis. Godis.

Men bara gräddkola.

Av nån jävla underlig anledning.

Kan det ha med att göra att jag håller på att sluta snusa...igen.

Kan faan ha med det att göra
.

Nåja.

Nu har vi omplacerat Arrak.

Vi, eller Maria hittade ett hem som jag tror att Arrak kommer att stormtrivas i.

Ensam. Inga barn att kivas om uppmärksamhet med.

Det känns förstås tråkigt.

Men nödvändigt.


Ingen mer spya...än så länge.

Peppar peppar.


Träning ikväll.

Woop woop.

Det blir skönt.


Jamen.

Vi säger så så länge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards