livetspussel

Direktlänk till inlägg 7 mars 2014

NÄMEN 05:00 KÄNNS STABILT

Av Sara - 7 mars 2014 06:17

sa MiniLiten och väckte familjen med ett tjut.
Eftersom jag sovit sedan 19:30ish igår, så känns det inte så farligt att stiga upp nu.
Liite tyngre för Pappan som varit uppe och dataspelat till halv 23:30. Men vad vet jag, han kanske känner sig helt utvilad.
Som man då kan räkna ut, blev det ingen träning igår för min del.
Det är ok.
Jag tar en vilodag.
Om vi åker till Eskilstuna i helgen, blir det vilodag på lördag också.
Men söndagspasset vill jag inte missa.
Så vi måste vara hemma till senast 16:00 på söndan.
Liten har inte haft några kräkningar sen onsdag kväll, så jag skulle vilja påstå att han är frisk.
Jag får höra med Kusinen om de har något inplanerat eller om det är av intresse att få besök av familjen G.
Jag hörde ryktas om ett eventuellt besök i Västerås, och badhus.
Jag vet inte.
Men en utflykt till ett badhus vore ju jätteroligt.
Vi behöver det.
Som en familj.
Att göra något tillsammans.
Som alla kan uppskatta.
Läste på nätet om Kokpunkten, ett nytt upplevelsebad i Västerås, men det öppnar inte förrän i augusti-september, så där blir det inget bad i helgen.
Men de har säkert något annat roligt bad, som är värt att besöka.

Men nu skriker MinLiten för full hals.

Vi säger så så länge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards