livetspussel

Direktlänk till inlägg 23 mars 2014

NÄSTA MAN

Av Sara - 23 mars 2014 07:38

Så var det dags för nästa man i ledet.


Mellan kräktes igårkväll.

Hon hade haft ont i magen nästan hela dagen.


Vi åkte ut till Arlanda för att hämta utlandsresenärena. Jetlaggade och med oborstade tänder, plockade vi upp dom på terminal 5.

Min bror, hann vi som mest bara ge en kram och så var det hej då!

Vi tog ett snabbt pit-stop på donken, för att fylla på lite energi hos de minsta och kanske även den största, don Varras.

Det kändes jätteskönt att få vara tillsammans, om än bara för ett par fjuttiga timmar.

Vi tittade på alla bilder som de tagit i USA, så mycket de måste ha sett och fått vara med om.

De hade köpt skor åt oss alla, Converse skor åt alla barn och Pappan. Eftersom de inte har halv-storlekar på skor där borta, så var de lite för stora, men hellre det än för småa.

Pappans skor var damstorlek 9, och det skulle bli lite för mycket elaka styvsystrar över det hela om han skulle försöka klämma in sina fötter i en storlek 40.

Blocket.

Jag fick ett par superduper fina, sköna, helt perfekta Nike Flyknit Lunar 2.


                          

De satt heelt perfekt. Jag kommer att flyga fram i sommar.


Mellan fick lite krämer och sådant från Victoria Secret, i en sån där fin rosa påse. Supernöjd kan jag tänka mig.

Jag fick också en hudkräm i burk, som doftar helt otroligt gott.

Men oavsett, presenter och allt, så var det så himla roligt att de kom hit och umgicks.

Jag hoppas att de kan komma ned och hälsa på en längre stund vid något tillfälle.

Nu har jag varit vaken i 3 timmar och klockan är inte ens åtta på morgonen.

Dagarna har blivit längre.

På något mystiskt sätt.


Vi säger så så länge.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards