livetspussel

Direktlänk till inlägg 24 mars 2014

FIXA BIFFEN

Av Sara - 24 mars 2014 19:23

Idag har jag fixat.

Sånt som jag för väldigt lääänge sedan skulle ha behövt fixa.

Hämtat ut medicin - check.
Köpt hudprylar till Mini - check.
Köpt vårjacka till Stora - check.
Köpt galonisar till Mini - check.

Köpte de här

 

Sophie la Girafe Baby har bara naturliga och rena produkter och är ecocertifierat eftersom 99,4 procent av ingredienserna är naturliga. Samtliga produkter är fria från GMO (genetiskt modifierade organismer), nanopartiklar, syntetiska parfymer eller färgämnen, animaliska ingredienser, ftalater, parabener, klor, natriumlauryletersulfat, metylisotiazolin triklosan, propylenglykol, benzobarbital, fenoxietanol och petrokemikalier. De är också fria från gluten, nötter, doftallergener och starka eteriska oljor.

Köpte en sån här:


 

Hittade en snygg skinnjacka på Lindex för en billig peng. Stora tyckte om den.
Win!

Jag har betalat min skuld på biblioteket, som jag inte visste att jag hade.
Lånat fräsiga barnböcker, med Liten, till kvällens sagostund.
Lånade Torka aldrig tårar utan Handskar till mig själv.
Har bara hört bra om den, men gillar inte Jonas Gardell, därför är jag väl sist i hela sverige med att läsa hans succeroman.
Men det skiter jag i, han är lika enerverande och vidrig i sitt sätt.
Jag vet att du är homosexuell, och det är jag helt okej med, verkligen. Men måste man vara så utåtagerande, provocerande.
Egentligen är det ju upp till mig ifall jag låter mig bli provocerad.
Jag ska sluta reta mig på Jonas Gardell. Jag ska börja älska Jonas Gardell.
Eller jag ska försöka sluta reta mig på hans provokationer.
Nu känner jag att jag är lite ute på hal is.
Vi stannar där.
Jag läser boken och får återkomma med tankar kring den.

Ser fram emot att gå till jobbet imorgon.
Det blir kul.
Jag hoppas bara att min näsa och bihålor har stramat upp sig en aning.
Vore en aning lättare att leva då.
Imorgon är det CrossNature.
Känn peppen!

Vi säger så så länge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards