livetspussel

Direktlänk till inlägg 29 juni 2014

ITīS A RAINY DAY

Av Sara - 29 juni 2014 08:48

Det vore väl ändå självaste satan om det inte kunde ta och sluta regna nån gång?

Man kan ju inte vara ute.

Eller kan och kan.

Men det är ju inte särskilt roligt att vara ute och leka när det regnar.

Mest för att jag är så bekväm.

MiniLiten och Liten skulle säkert kunna springa runt i en lekpark med stövlar och regnkläder utan problem.

Men nej.

Ingen lek ute idag.


Pappan tar de två minsta på kalas på eftermiddagen.

Kusinen fyller 8 år.

Jag stannar hemma med de stora barnen.

Då ingen av oss kommer är särskilt omtyckt av Pappans mor, blir det bäst för samtliga inblandade att vi stannar hemma.

Eller egentligen är det mig hon inte gillar så värst, och det går även ut över de stora barnen och det kan jag bespara dem.

Aint worth it.

Det är tråkigt egentligen, men vissa saker kan man inte ta tillbaka eller ändra på.

Jag hoppas att A känner sig piggare idag, så kan vi dra ut och löpträna i kvällningen.

Känner inte av mina benhinnor alls.

Igår blev det inte hela rundan, då Pappan skulle åka på tjollerjippot i Västerås.

Jag hann inte komma iväg före halv tio och att springa 11 km under timmen kan nog vara lite optimistiskt.

Mellan hoppade upp på cykeln och följde med mig. Bra för både henne och mig. Kul med sällskap.


          


Om det inte blir någon löpning tänkte jag prova ett pass med TRXen.

Måste fixa ett takfäste till den. Kanske Pappan kan snickra ihop ett??


Idag blir en bra dag.


Vi säger så så länge.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards