livetspussel

Direktlänk till inlägg 17 juli 2014

REUMATOLOGEN

Av Sara - 17 juli 2014 09:11

igen.

Idag.

Halv tolv.

Jag hade nästan glömt bort det.

Jag velar mellan att åka tunnelbana/buss eller att ta bilen.

Det är enkelt att åka tunnelbana och buss.

Det går svinfort att åka bil.

Det kostar skjortan att parkera bilen på KS.

Jag överväger tunnelbanan.

Det var bara sån himla dum tid.

Mitt i lunchen liksom.

Jag måste ha med mig åtminstone ett barn.

MiniLiten.

Liten kan stanna hemma med de större.

Jag gör en ugnspannkaka, som de kan värma på till lunch.


Jag håller på att fixa födelsedagspresenter till Mellan.

Hon fyller 11 år den andra augusti, och eftersom vi åker upp till Norrland på tisdag nästa vecka, kan det vara bra att ha påbörjat införskaffningen.

Hon önskar sig förstås en ny mobiltelefon, en kamera och en ny dator.

Not Happening.

Men det fattar hon också.

Men det fanns annat på den kilometerlånga listan som faktiskt är möjligt.


Är fortfarande på helt vansinnigt dåligt humör.

Igår var hemskt, men idag är det löjligt jobbigt.

Jag MÅSTE ut och springa idag.

Annars spricker jag.


Vi säger så så länge.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards