livetspussel

Direktlänk till inlägg 4 september 2014

VAD GÖR MAN INTE?

Av Sara - 4 september 2014 18:56

Reumatologen idag.

Hej Dr Docent.

Det känns sådär ändå i lederna.

Vi byter beredningsform av samma medikamente.

Piller mot sprutform.

Kul.

Det ska tydligen ge mindre biverkningar om man får Methotrexate i annan form.

Den som lever får se.

Tack.

Annars har dagen gått åt till telefonsamtal i timmar, ångestattacker på balkongen, och speedade skrattanfall.

It is happening!

På riktigt.

Nu händer det.

Jag fuskar och dricker Cava.

Tar ut det hela i förskott.


    

Så mycket som ska klaffa, funka, hända.


Handen då?

Nämen, den klarar sig. Känns lite bättre idag.

Lite mer rörlig, men inte riktigt.

Miniliten vaknade med feber på morgonen, så Pappan har varit hemma och vabbat idag.

Lite av en räddning ändå, för man kan inte riktigt hålla sig från att byta blöjor, laga mat och städa fastän man har en handikappad hand.

Sen har man istället sinnessjukt ont, inte värt.

Jag undrar hur länge man måste ha handen lindad som en julklapp?

Superstörande om ni frågar mig.


Imorgon ska jag göra något så sjukt jobbigt. Den största utmaningen det här året tror jag.

Håll tummarna för mig.


Sveper Cava, skrattar åt ALAT-prover.

För att jag känner mig stenhård när jag säger så.



Punkt.

Vi säger så så länge!

 
 
Anna - Vitt eller svart

Anna - Vitt eller svart

4 september 2014 21:17

Vad det än är så är det bra att du tar ut det förskott med Cava, för jag tänker mig att det är positivt, för då kan du ju fira två gånger. Istället för tvärtom som jag gärna gör, pessimist/realist. Tomato/tomato, det gör sig inte så bra i skrift...

Kram

http://vittellersvart.blogspot.se

Sara

6 september 2014 14:14

Snart skall det firas ordentligt! Har du listat ut vad som firas skall??

Kram

 
Anna - Vitt eller svart

Anna - Vitt eller svart

7 september 2014 19:44

Husköp?

Amningstrött hjärna gissar på det. :)

Kram

http://vittellersvart.blogspot.se

Sara

13 september 2014 19:29

Jag ammar inte längre, men är lika trött jag.
Ja visst, Husköp!!
Woop woop!

Lycka till på operationen. Det kommer att gå fin fint. Håller tummarna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 mars 2017 12:39

Vet ni. Jag har funderat ett tag.   Vi byter till ett annat bloggpalats.   Ni hittar mig här!   Vi säger så så länge! ...

Av Sara - 10 juni 2016 22:13

Jag tror att de flesta som träffar mig tänker att jag är en sprudlande, glad tjej. Jag är för det mesta, förhoppningsvis, den mest förhoppningsvisa person du lär möta i hela ditt liv. Men det händer att jag inte är den där mest förhoppningsvisa perso...

Av Sara - 17 februari 2016 22:36


Beror ju helt och hållet på. Vad man har för avsikt.  Med att lyckas. Min avsikt att lyckas, är något lagt på hyllan. Vi tar det sen.   Det finns annat som tränger sig på. Det handlar om livet, som pågår. Hela tiden. Man måste hålla sig o...

Av Sara - 9 februari 2016 11:22

  Har ni ens tänkt på det? Att tiden går fortare när man har roligt. Allt som är luststyrt går per automatik mycket lättare och upplevs lite roligare än annat. Just nu är allt som inte har med "måsten" och "jag borde ha" så himla mycket rolig...

Av Sara - 14 juli 2015 01:50

Är som en galopperande häst. Med ett stort idiotgarv. Hela tiden. Fattar ni? Hela tiden. Vidöppet halloj. Vad är det som egentligen pågår? Vi säger så sålänge. ...

Ovido - Quiz & Flashcards