livetspussel

Alla inlägg under september 2012

Av Sara - 17 september 2012 10:27

En sån här hylla vill jag ha i köket, och på den skall jag ställa alla mina nya fina kokböcker, såna där LCHF-böcker...

Ja, precis, här hemma äter vi massor av fett och väldans lite kolhydrater.


                                                   

En helt vanlig, hederlig Stringhylla. Pocketvarianten...jag vill ha en vit. Finns att beställa här

Kan tänka mig en eller två i sovrummet också!


Såna här vill jag klafsa runt i i vinter, det tror jag blir bra!



                                                  

    

De ser sjukt varma och sköna ut! De finns att beställa här


Till mina sjukt varma och sköna skor, skulle jag jazza runt i den här...



                                                  


Nu är det ju som så, att jag är redan alldeles för rund och go så det blir ingen sån här jacka för mig, men den finns att beställa här


  

Av Sara - 17 september 2012 09:24

Höst.


                                                        


Det känns som att hösten är här nu. Jag älskar hösten. Det finns ju inget måjsigare än att ta en lång promenad när hösten anlänt.


Men det går ju inte nu inte. Nej, för då riskerar bebis att titta ut. Idag är vi i v. 26+2. En kort promenad får jag ta, det sa barnmorskan på förlossningen tidigare i veckan. Jag fick åka in på grund av värkar var femte minut. Fick bricanylsprutor i baken, som stoppade upp hela förloppet och det känns bra.

Jag skall alltså bara ta det piano här hemma.

Plugga, det kan jag ju göra. Vi börjar med en ny kurs den här veckan...Cancerrehabilitering...smaka på den!

Eller så kan jag ju lägga mig och läsa en bok, eller titta på en film...stryka tvätt kan jag också göra. Nu när jag tänker efter har jag ju massor som jag kan hitta på.

En tid att passa har jag idag. Klockan tre i eftermiddag är det utvecklingssamtal för Mellan.
Efter det åker jag och hämtar Liten på dagis.

Mina äldsta barn, som jag i bloggen kallar för Stora och Mellan, bor två veckor på raken hos sin far och två veckor hos oss. Just nu är det pappaveckor, det är tråkigt...man längtar så mycket. Men tiden går ju fort när man har roligt...

Kanske nätshoppa? Det är alltid lika kul...

En sån här vill jag ha i vagnen. När det blir kallt i Januari...

 

 

 

 Dessvärre verkar den vara slutsåld överallt för tillfället, men den kommer in under nästa vecka och då kan man beställa den här

 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards